پکیج 8 دوربین لنز 4 - راه اندازی شبکه , پشتیبانی شبکه


62 58 31 22 - 021
01 77 45 88 - 021
31 32 58 77 - 021
61 205  63 - 0937

پکیج دوربین مداربسته

پکیچ 8 دوربین AHD با لنز 4 مگاپیکسل
دوربین   دوربین AHD با بدنه PVC
تعداد دوربین   8 عدد دام / بولت (به انتخاب مشتری)
لنز دوربین   4 مگاپیکسل - امکان دید در شب
دستگاه DVR   8 کانال / 8 خروجی - پشتیبانی انواع دوربین IP , HD - امکان انتقال تصویر
ترانس   12 ولت - 15 آمپر / 10 آمپر (بسته به نوع دوربین و DVR)
کابل دوربین   80 متر کابل ترکیبی تمام مس - کیفیت مرغوب
اتصالات
  16 عدد BNC مرغوب - 8 عدد سر فیش برق
امکانات   دید در شب - استاندارد IP66 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار - امکان انتقال تصویر

 

* مشخصات کلی پکیج

در این پکیج 8 دوربین مداربسته به کار رفته است که به انتخاب مشتری می تواند از نوع بولت و یا دام باشد، از دوربین دام برای استفاده در داخل ساختمان و از دوربین های بولت که ضد آب بوده می توان برای هم داخل ساختمان و هم خارج از آن استفاده نمود. با استفاده از این دو دوربین AHD قادر خواهید بود تصاویر با کیفیت بالا و جزییات کافی در اختیار داشته باشید. این پکیج شامل یک دی وی آر (DVR) برای ثبت تصاویر نیز می باشد. در این مجموعه 80 متر کابل RB ترکیبی تمام مس از مرغوب ترین برند ها قرار داده شده و همچنین یک عدد ترانس 12 ولت به همراه 16 عدد فیش BNC نیز در این پکیچ موجود می باشد. 

 

* دوربین های با لنز 3 مگا پیکسل

دوربین مدل دام برای مصارف داخلی طراحی شده است، به روی سقف نصب می گردد و دارای ظاهری ساده و زیبا می باشد. لنز این دوربین در مرکز قرار دارد و LED های آن دور تا دور این لنز قرار گرفته اند، به این ترتیب قادر هستید در تاریکی مطلق تا 30 متر دید در شب داشته باشید. جنس بدنه این دوربین از پلاستیک بوده و استاندارد IP66 آن این محصول را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محفوظ می سازد. این دوربین تصاویر را با کیفیت 4 مگاپیکسل در اختیار شما قرار دهد؛ یعنی تصاویری HD به اندازه 1536×2048 پیکسل را ارائه می دهد. تصاویر تهیه شده از این دوربین دارای رنگ های طبیعی است و کیفیت تصاویر بر حسب مگاپیکسل شناخته می شوند و کابل کشی آن بر بستر کواکسیال انجام می گیرد.

دوربین مداربسته بولت دوربین دام از سنسور مشابه 4 مگاپیکسلی بهره می برد که قادر است با لنز 3.6 میلیمتری فیکس خود زاویه دید 75 درجه ای را از محیط تهیه نماید. این دوربین ضد آب و ضد خاک را که دارای استاندارد IP66 می باشد، می توان در محیط های داخلی یا خارجی و در فضای باز استفاده نمود. این دوربین دارای LED های دید در شب است که با استفاده از آن قادر هستید تصاویر را تا 30 متر در تاریکی مطلق دریافت کنید.

 

* دستگاه دی وی آر (DVR)

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در این پکیج یک DVR نیز وجود دارد. این دی وی آر دارای 8 کانال تصویر و یک کانال صدا است. به علاوه می توانید آن را به هارد SATA تا 4TB مجهز کنید. این دی وی آر قادر است تصاویر تمامی کانال ها را با کیفیت 1080n ضبط کند که معادل کیفیت 4 مگاپیکسلی به صورت Live می باشد. در نظر داشته باشید این DVR به طور همزمان دارای خروجی VGA و HDMI نیز هست.

 

* انتقال تصویر

از دیگر خصوصیات این دستگاه می توان به قابلیت انتقال تصویر P to P آن اشاره کرد. از قابلیت های این پکیج انتقال تصویر با سرعت بالا و بسیار ساده و آسان است، که این امکان را به شما می دهد تا با سادهترین روش و عملکرد تصاویر دوربین های مدار بسته خود را بر روی گوشی همرا، تبلت و کامپیوتر های شخصی خود مشاهده کنید.

 

 توضیحات
 
 
 
 
 

 

** هزینه ارسال پکیج به تمام نقاط شهر تهران رایگان می باشد.
** به علت نوسانات ارز برای اطمینان از قیمت تماس حاصل فرمایید.
** جهت نصب دوربین نیاز به بازدید از مکان مورد نظر و کارشناسی می باشد.
** هزینه نصب دوربین به صورت جدا محاسبه میشود.
**  هارد دوربین با توجه به نیاز مشتری به صورت جداگانه محاسبه می شود.

 


آریا نتورک یکی از برزگترین شرکتها درزمینه سیستم های نظارتی و امنیتی، متشکل از گروهی از کارشناسان و مهندسین کامپیوتر، IT، برق و الکترونیک و مدیریت می باشد، و عمده فعالیت آن تا به امروز اجرای پروژه و تامین قطعات در زمینه‌ی دوربین مدار بسته، اعلام حریق، سیستم ویپ، شبکه کامپیوتر،ups و سیستم های هوشمند اماکن بوده و موفق به اجرای پروژه‌های بزرگی در زمینه دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم‌های امنیتی شده است و توانسته با تعداد کثیری از ادارات دولتی، بانک‌ها و موسسات اعتباری، کارخانجات صنعتی، هتل‌ها و مراکز تفریحی، فروشگاه‌ها، مغازه ها و منازل همکاری نماید.

از دیگر محصولات ما می‌توان به انواع دوربین مداربستهIP، دوربین مداربستهHD، دوربین مداربستهHDTVI، دوربین مداربستهHDCVI، دوربین مداربستهAHD، دوربین مدار بسته بیسیم، دوربین مخفی، دستگاهDVR وNVR، لوازم جانبی دوربین مداربسته شامل لنز دوربین مداربسته، کاور دوربین مداربسته، پایه دوربین مداربسته، سیم و کابل دوربین مداربسته، آداپتور دوربین مدار بسته، فیش دوربین مداربسته، میکروفن، هارد دیسک، UPS، رک و جکBFT اشاره کرد.

 

31 32 58 77 - 62 58 31 22
61 205 63 0937
t.me/oldservicerayaneh
www.aria-network.ir
 
 
 
 
 
 
 
 

جهت مشاوره رایگان جهت عقد قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و شبکه با شماره 77583231-021  تماس حاصل نمایید .

درباره آریا نتورک

آریا نتورک از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده و آماده ارایه خدمات ذیل (عقد قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و شبکه با شرکت ها و موسسات) حتی در روز های تعطیل می باشد :

خدمات ما :

  • راه اندازی و پشتیبانی شبکه های Domain & Workgroup
  • عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ
  • فروش کامپیوتر و قطعات و دوربین مدار بسته
  • فروش و نصب دوربین مداربسته (شبکه یا غیر شبکه) مشاهده از طریق اینترنت و تبلت و موبایل

تماس با آریا نتورک

راه های ارتباطی جهت مشاوره رایگان و یا عقد قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر :

  • 88412723
  • 09376320561
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید