راه اندازی VOIP شوش - راه اندازی شبکه , پشتیبانی شبکه


62 58 31 22 - 021
01 77 45 88 - 021
31 32 58 77 - 021
61 205  63 - 0937

راه اندازی VoIP شوش

راه اندازی سیستم  تلفنی VoIP در شوش

شرکت خدمات شبکه آریا نتورک متخصص در راه اندازی شبکه و پشیبانی شبکه و خدمات شبکه و سیستم های کامپیوتری با سابقه 10 سال فعالیت مستمر و تخصصی در زمینه طراحی، مشاوره، اجرا، راه اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه، امنیت شبکه، سرعت شبکه، شبکه های بی سیم، اینترنت و اینترانت در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

 

 

چرا سیستم Voip راانتخاب کنیم ؟

در حال حاضر گسترش بستر شبکه تبدیل به جزئی لاینفک از تکنولوژی و نیازهای هر جامعه و سازمان و شرکت و …. گردیده و بستر ارتباطی از داخل هر مجموعه کوچک و بزرگ گرفته تا ارتباطات بین شهری و جهانی فراهم است. با توجه به اینکه بروی همین بستر امکان برقراری سیستمVoip  میسر است دیگر نیازی به برقراری سیستمهای قدیمی و سیم کشی  به موازات بستر شبکه وجود ندارد و باعث کاهش هزینه و مشکلات میگردد.

مزیت دیگر آن امکان برقراری ارتباط بین نقاطی است به علت بعد مسافت یا شرایط فیزیکی امکان سیم کشی وجود ندارد. این سیستم براحتی بروی بسترWireless ارتباط تلفنی شما را فراهم میکند.

از دیگر امکاناتی که این سیستم برای شما فراهم میکند ارتباط ارزان بین نقاط مختلف بین شهری و کشوری است بصورتی که با استفاده از بستر اینترنت یا اینترانت این ارتباط برقرار شده و هزینه مکالمه بین شهری و بین کشوری از بین میرودبا استفاده از سانترال  IP base به جای سانترال های آنالوگ  برای مراکزی که تعداد تلفنهای داخلی زیاد دارند با توجه به ارزانتر بودن این سانترال هزینه بسیار کاهش میابد.

روش‌های برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIPاستفاده میشود. VoIPیک روش برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ صوت به داده‌های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل میشوند.ممکن است از خود بپرسید که این امر چگونه میتواند مفید واقع شود. خوب، کافی است چند ثانیه راجع به آن فکر کنید. اگر تبدیل سیگنال‌های آنالوگ به داده‌های دیجیتال ممکن باشد، VoIPمیتواند یک ارتباط اینترنت استاندارد را به یک روش مجازاً رایگان برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای دنیا تبدیل کند. فقط کافی است هزینه ISPرا بپردازید. این امر شما را قادر میکند که شرکت‌های تلفنی را به‌طور کامل کنار بگذارید.VoIPقابلیت این را دارد که روش کار سیستم‌های تلفنی را کاملاً متحول کند. شرکت‌های زیادی هستند که سرویس VoIPارئه میدهند و پیوسته هم در حال افزایش هستند.

 

مزایای سیستم VOIP 

 

با آریا نتورک از مزایای راه اندازی VoIP شوش بهرمند شوید:

// سرویس رایگان
// ارسال سریع کارشناس جهت بازدید و مشاوره حضوری
// کارشناسان متخصص و با تجربه
// پشتیبانی 24 ساعته
// مشاوره تلفنی
 
31 32 58 77 - 01 77 45 88
61 205 63 0937
t.me/oldservicerayaneh
www.aria-network.ir
 
 
 
 
 
 
 
 
 

جهت مشاوره رایگان جهت عقد قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و شبکه با شماره 77583231-021  تماس حاصل نمایید .

درباره آریا نتورک

آریا نتورک از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده و آماده ارایه خدمات ذیل (عقد قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و شبکه با شرکت ها و موسسات) حتی در روز های تعطیل می باشد :

خدمات ما :

  • راه اندازی و پشتیبانی شبکه های Domain & Workgroup
  • عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ
  • فروش کامپیوتر و قطعات و دوربین مدار بسته
  • فروش و نصب دوربین مداربسته (شبکه یا غیر شبکه) مشاهده از طریق اینترنت و تبلت و موبایل

تماس با آریا نتورک

راه های ارتباطی جهت مشاوره رایگان و یا عقد قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر :

  • 88412723
  • 09376320561
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید